Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26812
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСенишин, Оксана-
dc.contributor.authorSenyshyn, Оksana-
dc.date.accessioned2018-02-13T13:26:18Z-
dc.date.available2018-02-13T13:26:18Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСенишин, О. Теоретичні засади дослідження суті маркетингової стратегії як підсистеми стратегічного управління [Текст] / Оксана Сенишин // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2008. - Вип. 4. - С. 125-133.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26812-
dc.description.abstractВизначено поняття “стратегія” та “маркетингова стратегія”, узагальнено підходи науковців з приводу використання цих термінів, наведено класифікацію маркетингових стратегій підприємства в цілому, а також маркетингових конкурентних стратегій та зроблені висновки щодо множин конкурентних стратегій.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleТеоретичні засади дослідження суті маркетингової стратегії як підсистеми стратегічного управлінняuk_UA
dc.title.alternativeThe theoretical bases of research of marketing strategy essence as subsystems of strategic managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2008 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сенишин.PDF188.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.