Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26812
Назва: Теоретичні засади дослідження суті маркетингової стратегії як підсистеми стратегічного управління
Інші назви: The theoretical bases of research of marketing strategy essence as subsystems of strategic management
Автори: Сенишин, Оксана
Senyshyn, Оksana
Дата публікації: 2008
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Сенишин, О. Теоретичні засади дослідження суті маркетингової стратегії як підсистеми стратегічного управління [Текст] / Оксана Сенишин // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2008. - Вип. 4. - С. 125-133.
Короткий огляд (реферат): Визначено поняття “стратегія” та “маркетингова стратегія”, узагальнено підходи науковців з приводу використання цих термінів, наведено класифікацію маркетингових стратегій підприємства в цілому, а також маркетингових конкурентних стратегій та зроблені висновки щодо множин конкурентних стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26812
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2008 Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сенишин.PDF188.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.