Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26740
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧорний, Р.-
dc.date.accessioned2018-02-12T13:18:33Z-
dc.date.available2018-02-12T13:18:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЧорний, Р. Життєвий цикл товару та його вплив на маркетингову стратегію фірми [Текст] / Р. Чорний // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2007. – Вип. 12. – С. 327-336.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26740-
dc.description.abstractРозглянуті сутність життєвого циклу товару та його фази. Досліджено вплив «життя товару» на стратегічну діяльність фірми і запропоновано ефективні маркетингові прийоми, які можна використати при введенні нового товару на ринок. In article considered essence of life cycle of the goods and its phase. Influence of «a life of the goods» on strategic activity of firm is investigated and effective marketing receptions which can be used at introduction of the new goods on the market are offered.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.titleЖиттєвий цикл товару та його вплив на маркетингову стратегію фірмиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 12 2007 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорний Р..pdf612 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.