Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26740
Назва: Життєвий цикл товару та його вплив на маркетингову стратегію фірми
Автори: Чорний, Р.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Чорний, Р. Життєвий цикл товару та його вплив на маркетингову стратегію фірми [Текст] / Р. Чорний // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2007. – Вип. 12. – С. 327-336.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті сутність життєвого циклу товару та його фази. Досліджено вплив «життя товару» на стратегічну діяльність фірми і запропоновано ефективні маркетингові прийоми, які можна використати при введенні нового товару на ринок. In article considered essence of life cycle of the goods and its phase. Influence of «a life of the goods» on strategic activity of firm is investigated and effective marketing receptions which can be used at introduction of the new goods on the market are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26740
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 12 2007 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чорний Р..pdf612 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.