Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26686
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯневич, М.-
dc.date.accessioned2018-02-12T08:48:07Z-
dc.date.available2018-02-12T08:48:07Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЯневич, М. Стратегічне управління підприємством на маркетингових засадах [Текст] / М. Яневич // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2010. – Вип. 14-15. – С. 325-334.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26686-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні засади стратегічного управління підприємством на основі маркетингової інформації та формування МІС як дійового засобу для підвищення ефективності стратегічного маркетингового управління. In the article theoretical principles of strategic management an enterprise are considered on the basis of marketing information and forming of MIS as an effective mean for the increase of efficiency of strategic marketing management.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингового управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectстратегічний вибірuk_UA
dc.subjectстратегічна реалізаціяuk_UA
dc.subjectmarketing informative systemuk_UA
dc.subjectconception of marketing managementuk_UA
dc.subjectstrategic marketinguk_UA
dc.subjectstrategic realizationuk_UA
dc.titleСтратегічне управління підприємством на маркетингових засадахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 14-15 2010 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яневич М..pdf199.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.