Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФецович, Т.-
dc.date.accessioned2018-02-12T08:31:34Z-
dc.date.available2018-02-12T08:31:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationФецович, Т. Аналіз формування інноваційної стратегії розвитку підприємства [Текст] / Т. Фецович // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2010. – Вип. 14-15. – С. 296-303.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26682-
dc.description.abstractРозглянуто особливості процесу формування інноваційної стратегії розвитку підприємства у конкурентному ринковому середовищі та здійснено аналітичний аналіз. The article discusses the features of formation process of innovation development strategy in a competitive market environment and performed analytical analysis.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегія управлінняuk_UA
dc.subjectінноваційна стратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectenterprise strategy managementuk_UA
dc.subjectinnovation strategy developmentuk_UA
dc.titleАналіз формування інноваційної стратегії розвитку підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 14-15 2010 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фецович Т..pdf167.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.