Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26587
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗбрицька, Т.-
dc.date.accessioned2018-02-09T12:36:59Z-
dc.date.available2018-02-09T12:36:59Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗбрицька, Т. HR-брендинг як інструмент управління організації [Текст] / Т. Збрицька // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2010. – Вип. 14-15. – С. 86-94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26587-
dc.description.abstractHR-брендинг - явище стратегічне, це не тільки новий напрям у маркетингу, а й, насамперед, робота з репутацією компанії як працедавця. Він виконує подвійну функцію з добору персоналу: ознайомлює якнайбільшу кількість потенційних претендентів із ідеологією компанії та об’єднує вже працюючих фахівців у команду ефективних співробітників. Ефективність ИЯ-брендингу багато в чому залежить від широти охоплення аудиторії: з цінностями компанії мають бути ознайомлені не тільки потенційні претенденти, а й потенційні партнери, клієнти, які також розділяють ідеологію компанії. HR-branding - something strategic, is not only a new trend in marketing, but, above all, work with the company's reputation as an employer. Performance of HR-branding is largely dependent on latitude reach: with the values of the company must be aware not only potential candidates, but also potential partners, customers, who also shared the ideology of the company.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectімідж компаніїuk_UA
dc.subjectуправління персоналомuk_UA
dc.subjectHRuk_UA
dc.subjectHR- брендингuk_UA
dc.subjectроботодавецьuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.subjectкадрові технологіїuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectcompany imageuk_UA
dc.subjectstaff managementuk_UA
dc.subjectHRuk_UA
dc.subjectHR-brandinguk_UA
dc.subjectemployeruk_UA
dc.subjectlabor marketuk_UA
dc.subjectstaffing technologyuk_UA
dc.titleHR-брендинг як інструмент управління організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 14-15 2010 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збрицька Т..pdf177.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.