Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26587
Назва: HR-брендинг як інструмент управління організації
Автори: Збрицька, Т.
Ключові слова: бренд
імідж компанії
управління персоналом
HR
HR- брендинг
роботодавець
ринок праці
кадрові технології
brand
company image
staff management
HR
HR-branding
employer
labor market
staffing technology
Дата публікації: 2010
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Збрицька, Т. HR-брендинг як інструмент управління організації [Текст] / Т. Збрицька // Українська наука : минуле, сучасне, майбутнє : щорічник. – Тернопіль : Економічна думка, 2010. – Вип. 14-15. – С. 86-94.
Короткий огляд (реферат): HR-брендинг - явище стратегічне, це не тільки новий напрям у маркетингу, а й, насамперед, робота з репутацією компанії як працедавця. Він виконує подвійну функцію з добору персоналу: ознайомлює якнайбільшу кількість потенційних претендентів із ідеологією компанії та об’єднує вже працюючих фахівців у команду ефективних співробітників. Ефективність ИЯ-брендингу багато в чому залежить від широти охоплення аудиторії: з цінностями компанії мають бути ознайомлені не тільки потенційні претенденти, а й потенційні партнери, клієнти, які також розділяють ідеологію компанії. HR-branding - something strategic, is not only a new trend in marketing, but, above all, work with the company's reputation as an employer. Performance of HR-branding is largely dependent on latitude reach: with the values of the company must be aware not only potential candidates, but also potential partners, customers, who also shared the ideology of the company.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26587
Розташовується у зібраннях:Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє Випуск 14-15 2010 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збрицька Т..pdf177.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.