Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарнавська, Наталія-
dc.contributor.authorГолоднюк, Олена-
dc.contributor.authorTarnavska, Nataliia-
dc.contributor.authorHolodniuk, Olena-
dc.date.accessioned2016-09-09T10:10:47Z-
dc.date.available2016-09-09T10:10:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationТарнавська, Н. Маркетингові інновації як пріоритетне джерело конкурентних переваг підприємств [Текст] / Наталія Тарнавська, Олена Голоднюк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2015. - Вип. 3. - С. 79-92.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2635-
dc.description.abstractЗапропоновано авторське бачення сутності конкурентної переваги як основної відмінності підприємства на ринку в результаті системного й оперативного використання власних і залучених знань. Обґрунтовано необхідність забезпечити на основі міждисциплінарного підходу інноваційну спрямованість управління конкурентними перевагами за рахунок розроблення і впровадження в практику маркетингових інновацій. Сформульовано авторське визначення маркетингових інновацій, обґрунтовано необхідність побудови на їх основі латентних переваг. Виокремлено класифікаційну ознаку “ієрархічність інновацій” з виділенням двох груп інновацій: концептуального та прикладного характеру. Розроблено гіпотезу формування конкурентних переваг на основі маркетингових інновацій та подано основні концепти системи управління конкурентними перевагами підприємства. Доведено необхідність скерування креативного менеджменту на підприємстві у напрямі розбудови інноваційних процесів, забезпечення абсорбції інновацій, використання методів конкурентної розвідки та бенчмаркінгу.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectінноваційний процесuk_UA
dc.subjectмаркетингова інноваціяuk_UA
dc.subjectгіпотезаuk_UA
dc.subjectсистема управлінняuk_UA
dc.titleМаркетингові інновації як пріоритетне джерело конкурентних переваг підприємствuk_UA
dc.title.alternativeMarketing innovations as the preferred source of enterprises’ competitive advantagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2015 Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарнавська Н..pdf641.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.