Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26041
Назва: Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу
Інші назви: The main а pproaches to theе ssence of the BankingMarketing
Автори: Ткачук, Василь
Tkachuk, Vasyl
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Ткачук, В. Основні підходи до визначення сутності банківського маркетингу [Текст] / Василь Ткачук // Світ фінансів. – 2006. – Вип. 1. – С. 139-142.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано позиції вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо визначення сутності банківського маркетингу, обґрунтовано основні методологічні засади, які повинні бути враховані при визначенні банківського маркетингу, і на цій основі запропоновано авторське його визначення. Positions connected with definitions of bank marketing essence, given by Ukrainian and foreign investigators, are analyzed. Main methodological aspects, which have to be used in determination of bank marketing, are based and according to these aspects the own definition is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26041
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2006, Випуск 1 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук В..pdf2.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.