Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25833
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасюк, Михайло-
dc.contributor.authorTarasyuk, Mykhaylo-
dc.date.accessioned2018-01-30T10:16:04Z-
dc.date.available2018-01-30T10:16:04Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationТарасюк, М. Механізм контролінгу в управлінні торговельними мережами [Текст] / Михайло Тарасюк // Світ фінансів. – 2009. – Вип. 2. – С. 33-39.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25833-
dc.description.abstractРозкрито сучасні наукові погляди на проблему створення механізму контролінгу в управлінні підприємствами. Визначено на цій основі елементи механізму контролінгу в управлінні торговельними мережами. In the article is explored modern scientific looks to the problem of creation of mechanism of controlling in management enterprises. Certainly on these basis elements of mechanism of controlling in management the networks of auctionsuk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleМеханізм контролінгу в управлінні торговельними мережамиuk_UA
dc.title.alternativeMechanism of controlling in management networks of auctionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Світ фінансів 2009, Випуск 2 (19)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарасюк М..pdf273.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.