Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиса, Наталія Степанівна-
dc.date.accessioned2018-01-29T18:51:28Z-
dc.date.available2018-01-29T18:51:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25802-
dc.publisherТернопіль: ВПЦ ТНЕУ "Економічна думка"uk_UA
dc.subjectсловесні рекламні знаки, гендерuk_UA
dc.subjectadvertising marks, genderuk_UA
dc.titleЛінгвістична репрезентація гендерних стереотипів у словесних рекламних знакахuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монографія.pdf1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.