Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОвсянюк-Бердадіна, Олександра Федорівна-
dc.date.accessioned2018-01-25T17:32:43Z-
dc.date.available2018-01-25T17:32:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25643-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості командної роботи на прикладі діяльності типової дистрибуційної компанії. Досліджена специфіка формування та функціонування команд у дистрибуційній компанії через її організаційні та функціональні прояви, зокрема розглянута типова схема взаємовідносин між виробником продукції, дистрибуційною компанією та безпосередньо торгівельною командою. Значна увага приділена взаємозалежності виконання функціональних обов’язків членами команди та досліджено особливості використання типових інструментів мотивації та стимулювання результативності роботи членів торгових команд. За допомогою комперативного аналізу командної роботи в дистрибуційних компаніях визначено резерви для підвищення її власної та загально організаційної ефективності. Матеріали дослідження можуть бути корисні для формування алгоритму формування команд та командних змін в організаціях, що займаються дистрибуційною діяльністю.uk_UA
dc.publisherЕкономічний простірuk_UA
dc.subjectкомандаuk_UA
dc.subjectдистрибюційна компаніяuk_UA
dc.subjectоб’єми обсягу продажuk_UA
dc.subjectмотивація командної роботиuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ КОМАНДНИМИ ЗМІНАМИ В ДИСТРИБЮЦІЙНІЙ КОМПАНІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.