Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-12-22T15:59:41Z-
dc.date.available2017-12-22T15:59:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБугерко Я. М. Рефлексивні механізми професійного самовизначення студентів ВНЗ // Тенденції розвитку вищої освіти в Україні: європейський вектор : [мат-ли міжнар.н.-пр.конф.] (м. Ялта, 15– 16 березня 2012 р.). – Ялта : РВНЗ КГУ, 2012. – Ч. 3. – С. 3–6.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25270-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз психологічного змісту процесу професійного самовизначення студентів в його соціально-психологічному та внутрішньо-психологічному аспектах. Розглянуто механізми професійного самовизначення, зокрема механізм рефлексії професійного Я, саморегуляції поведінки в реалізації професійних планівuk_UA
dc.publisherТенденції розвитку вищої освіти в Україні: європейський вектор : [мат-ли міжнар.н.-пр.конф.] (м. Ялта, 15– 16 березня 2012 р.). – Ялта : РВНЗ КГУ, 2012. – Ч. 3. – С. 3–6.uk_UA
dc.subjectпрофесійне самовизначення, рефлексія професійної діяльності, самопроектуванняuk_UA
dc.titleРефлексивні механізми професійного самовизначення студентів ВНЗuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тенд.р-ку ВО,2012 (Рефл.мех-зми проф.самовизн.).pdf230.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.