Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2524
Назва: Формування маркетингової стартегії росту інтегрованого бурякоцукрового виробництва
Інші назви: Formation of a marketing strategy for growth integration of sugar industry
Автори: Зигрій, Ольга Володимирівна
Ключові слова: цукор
цукрові буряки
бурякоцукрове виробництва
інтеграція
ефективність
Дата публікації: 2011
Видавництво: Приднепровский научный весник
Бібліографічний опис: Зигрій О. В. Формування маркетингової стартегії росту інтегрованого бурякоцукрового виробництва
Серія/номер: № 2 (112)
Короткий огляд (реферат): Запропоновано прогнозну модель розрахунку оцінки ефективності функціонування сукупності цукрових заводів у заздалегідь сформованих сировинних зонах, що відображає потенційні можливості підприємства щодо використання всіх виробничих ресурсів і отримання позитивного економічного ефекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2524
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.