Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗигрій, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-08-07T13:43:18Z-
dc.date.available2016-08-07T13:43:18Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗигрій О. В. Ефективність використання Інтернет при зборі маркетингової інформації / О. В. Зигрій // Наукові записки : зб. наук. праць кафедри економічного аналізу. – Тернопіль : Економічна думка, 2011. - С. 158-161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2523-
dc.description.abstractРозглянуто суть та значення маркетингової інформації. Пропонується здійснювати маркетингове досліджувати для збору інформації з використанням Інтернету, як основного маркетингового каналу.uk_UA
dc.publisherЕкономічний аналізuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічний аналіз;-
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectпервиннаuk_UA
dc.subjectвториннаuk_UA
dc.subjectІнтернетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдосліженняuk_UA
dc.titleЕфективність використання Інтернет при зборі маркетингової інформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.