Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/25022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-12-12T13:35:03Z-
dc.date.available2017-12-12T13:35:03Z-
dc.date.issued2016-04-26-
dc.identifier.citationСерединська В.М.Оцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринку/ В.М.Серединська //Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: Матеріали 6-ої регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів – (Тернопіль, 26 квітня 2016р.) / Тернопіль: ТНТУ, 2016. – 266 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/25022-
dc.description.abstractРозглянуто критерії вибору взірця-еталону при оцінюванні конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.titleОцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринкуuk_UA
dc.typeTechnical Reportuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materials_6_conference_Marketing_technology_2016.doc1.34 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.