Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2468
Назва: Прогнозування діяльності підприємств харчової промисловості в умовах ризику
Інші назви: Prediction of food enterprises activity under risk
Автори: Багацька, Катерина Володимирівна
Шеремет, Олег Олексійович
Розіна, Яна Едуардівна
Bagatska, Kateryna Volodymyrivna
Sheremet, Oleh Oleksijovych
Rozina, Yana Eduardivna
Ключові слова: ризик
прогнозування
харчова промисловість
фактори
регресійна модель
обсяг реалізації
risk
forecasting
Food Industry
factors
regression model
sales
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Багацька, К. В. Прогнозування діяльності підприємств харчової промисловості в умовах ризику [Текст] / Катерина Володимирівна Багацька, Олег Олексійович Шеремет, Яна Едуардівна Розіна // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет; редкол. : В. А. Дерій (голов. ред.) та ін. – Тернопіль : Видавничо-поліграфічний центр Тернопільського національного економічного університету “Економічна думка”, 2016. – Том 23. – № 2. – С. 13-21. – ISSN 1993-0259.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Діяльність підприємств в умовах невизначеності і ризику важко піддається прогнозуванню. Підприємства харчової промисловості, як і інших галузей, відчувають значний вплив зовнішніх макроекономічних факторів, які можуть суттєво вплинути на внутрішні плани і прогнози. Тому кількісна оцінка впливу макроекономічних факторів на галузь сприятиме розробці прогнозів і планів на мікроекономічному рівні. Мета. Метою статті є розробка моделі впливу макроекономічних факторів на обсяги реалізації підприємств харчової промисловості. Метод (методологія). У роботі використано такі методи, як: трендовий аналіз, кореляційно-регресійний аналіз і моделювання, використання формалізованих моделей, графічний метод дослідження. Результати. Запропоновано ключові фактори впливу на обсяги реалізації підприємствами харчової промисловості, здійснено їх перевірку на можливість застосування у моделі. Побудовано лінійну регресійну модель впливу макроекономічних факторів на обсяги реалізації продукції харчової промисловості та розроблено прогноз обсягу реалізації галуззю до 2020 року. Introduction. Business activity of a company under uncertainty and risk is considered in the article. The food industry enterprises as well as the enterprises of other spheres experience the significant macroeconomic impact of external factors. Such factors can greatly affect internal plans and forecasts. Hence, the quantitative assessment of macroeconomic factors that influences the industry will facilitate the development of forecasts and plans at the microeconomic level. Goal. The purpose of the article is to develop the model of macroeconomic factors impact on sales volume of the food industry. The Methods. Such techniques as trend analysis, correlation and regression analysis and modeling, use of formalized, graphical research method are used in the article. Results. The key factors that influence the sales volume of food industry are proposed. The verification of their applicability in the model is carried out. The linear regression model of macroeconomic
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2468
ISSN: 1993-0259
Розташовується у зібраннях:Економічний аналіз. 2016 рік. Том 23. № 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf839.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.