Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24441
Назва: Modern trends of corporate social responsibility
Автори: Dyakiv, Olga
Demchuk, Natalia
Ключові слова: environmental responsibility
social responsibility
social reporting
social programs
stakeholders
Дата публікації: 2016
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Dyakiv, O. Modern trends of corporate social responsibility [Текст] / Olga Dyakiv, Natalia Demchuk // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2016. - № 21. - С. 67-70.
Короткий огляд (реферат): The problems of introduction of corporate social responsibility of a bank establishment are investigated in this article. The external social responsibility of the bank is determined here, which includes: sponsorship and charity; participation in state, region and municipality environmental programs; interaction with local authorities; responsibility to society, government, investors, customers, population, competitors and others. The content of the corporate environmental policy is disclosed, including the use of different types of environmental audits, "green supply", involving employees to the environmental initiatives. The level of social responsibility of the bank is determined by using sociological research of questionnaires bank customers.The priority values of bank are shown, that provide steady development of society, grant of high-quality calculation services, operative decision of financial questions of assistance to professional development of employees.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24441
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 21 2016 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyakiv O.pdf416.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.