Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24410
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТурчин, Люба-
dc.date.accessioned2017-11-15T14:13:28Z-
dc.date.available2017-11-15T14:13:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationТурчин, Л. Система маркетингових інструментів у ресторанному бізнесі [Текст] / Люба Турчин // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2016. - № 21. - С. 47-55.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24410-
dc.description.abstractУ статті досліджено специфіку маркетингу у сфері гостинності, де особливу увагу приділено обґрунтуванню системи маркетингових інструментів у ресторанному бізнесі. Визначено особливості використання «маркетинг-міксу» в даній галузі та перспективи його застосування на практиці з урахуванням розвитку інновацій. Розкрито поняття послуг, харчових інновацій та молекулярної гастрономії, визначено сегменти вітчизняного ресторанного бізнесу, досліджено сучасні тенденції використання маркетингової складової в управлінні ресторанним бізнесом. Проаналізовано сферу ресторанного бізнесу в Україні та за кордоном та окреслено основні шляхи і можливості розвитку з урахуванням інноваційних технологій у цій сфері. In the article the specificity of marketing in the sphere of hospitality has been researched, where the special attention is paid to substantiation of the system of marketing tools in the restaurant business. The peculiarities of the use of "marketing mix" in this area and the perspectives of their application in practice taking into account the development of innovation have been identified. The concept of service, food innovations and molecular gastronomy has been solved, the segments of domestic restaurant business have been defined, and the research of current trends in the use of marketing component in the management of the restaurant business has been carried out. The sphere of the restaurant business in Ukraine and abroad has been analyzed and the main ways and opportunities for development that is based on innovative technologies in this field have been outlined.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectмісцеuk_UA
dc.subjectпроцесuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectматеріальні свідоцтваuk_UA
dc.subjectхарчова інноваціяuk_UA
dc.subjectкулінарна наукаuk_UA
dc.subjectмолекулярна гастрономіяuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.subjectмодель купівельної поведінки споживачаuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.subjectplaceuk_UA
dc.subjectprocessuk_UA
dc.subjectpersonneluk_UA
dc.subjectmaterial testimoniesuk_UA
dc.subjectfood innovationuk_UA
dc.subjectculinary scienceuk_UA
dc.subjectmolecular gastronomyuk_UA
dc.subjectrestaurant businessuk_UA
dc.subjectservice sectoruk_UA
dc.subjectmodel of consumer behavioruk_UA
dc.subjecttarget marketuk_UA
dc.titleСистема маркетингових інструментів у ресторанному бізнесіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 21 2016 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Турчин Л.pdf445.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.