Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24308
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГнатків, Г.-
dc.date.accessioned2017-11-13T09:33:40Z-
dc.date.available2017-11-13T09:33:40Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГнатків, Г. Особливості рекламної діяльності у сфері книговидання [Текст] / Г. Гнатків // Новації та виклики юридичної освіти : зб. тез доп. Міжнар. наук. студ. конф. [м. Тернопіль, 4 жовт. 2017 р.]. – Тернопіль : ТНЕУ, 2017. – С. 294-296.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24308-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleОсобливості рекламної діяльності у сфері книговиданняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Новації та виклики юридичної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
294.PDF48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.