Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Наталія Олегівна-
dc.contributor.authorВашків, Олександр Павлович-
dc.date.accessioned2016-07-25T19:49:18Z-
dc.date.available2016-07-25T19:49:18Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2428-
dc.descriptionОрганізація функціонує в умовах різноманітних взаємодій і взаємозв’язків, в оточенні, що має різні інтереси – економічні, політичні, правові, соціальні, духовні та ін. Регулювання взаємодій, що впливають на організацію зсередини і ззовні, поза сумнівом, є однією з найважливіших функцій організації, яка обумовлює успішність її діяльності. Гнучкість взаємодії і зворотний зв’язок – процес, який сприяє досягненню мети організації. Найважливіші завдання, що вирішуються в ході цієї діяльності, – формування позитивного іміджу, досягнення довірчих відносин з партнерами, споживачами і постачальниками і, що, мабуть, найважливіше, створення високої репутації, яка б працювала на компанію і приносила конкретні результати.uk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка та стратегія розвитку підприємств: колективна монографія праць авторів-переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Економіка підприємства та управління виробництвом»; за заг. ред. д.е.н., проф. В.К. Данилка. – Житомир : ЖДТУ, 2010.;-
dc.subjectділова репутація, стратегія, гудвілuk_UA
dc.titleДілова репутація як стратегічний чинник компаніїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ділова репутація.pdf148.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.