Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/24176
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудкіна, Олена-
dc.date.accessioned2017-11-08T14:26:52Z-
dc.date.available2017-11-08T14:26:52Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДудкіна, О. Маркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвитку [Текст] / Олена Дудкіна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2016. - № 21. - С. 9-13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/24176-
dc.description.abstractВизначено сутність, організаційно-функціональні та теоретико-методологічні засади забезпечення конкурентоспроможного розвитку регіону. Обґрунтовано необхідність формування просторової політики розвитку регіону та систематизовано спеціальні маркетингові засоби її реалізації. Ідентифіковано чинники конкурентоспроможності території, визначено маркетингові інструменти впливу на конкурентоспроможний розвиток регіону. Акцентовано увагу на удосконаленні технологій регіонального маркетингу. Defined meaning, organizational, functional, theoretical and methodology basics of region’s competitive development. Necessity to form space policy of regional development has been justified and special marketing tools of its realization have been systematized. Author identified factors of territory’s competitiveness, determined marketing tools of influence on region’s competitive development. Improvement of regional marketing technologies has been highlighted.uk_UA
dc.publisherЕкономічна думкаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможний розвиток регіонуuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectпросторова політика розвитку регіонуuk_UA
dc.subjectкритерії конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectтехнології просторового маркетингуuk_UA
dc.subjectregional competitive developmentuk_UA
dc.subjectmarketing of territoriesuk_UA
dc.subjectpolicy of region’s space developmentuk_UA
dc.subjectcriteria of competitivenessuk_UA
dc.subjecttechnologies of space marketinguk_UA
dc.titleМаркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 21 2016 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дудкіна О.pdf353.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.