Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудкіна, Олена-
dc.date.accessioned2017-11-02T09:13:07Z-
dc.date.available2017-11-02T09:13:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДудкіна, О. Маркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвитку / Олена Дудкіна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – 2016. – № 21. – С. 9-13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23952-
dc.description.abstractВизначено сутність, організаційно-функціональні та теоретико-методологічні засади за­безпечення конкурентоспроможного розвитку регіону. Обґрунтовано необхідність формування просторової політики розвитку регіону та систе­матизовано спеціальні маркетингові засоби її реалізації. Ідентифіковано чинники конкурентоспроможності території, визначено маркетингові ін­струменти впливу на конкурентоспроможний розвиток регіону. Акцентовано увагу на удосконаленні технологій регіонального маркетингу.uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможний розвиток регіонуuk_UA
dc.subjectмаркетинг територійuk_UA
dc.subjectпросторо­ва політика розвитку регіонуuk_UA
dc.subjectкритерії конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectтехнології просторового марке­тингуuk_UA
dc.titleМаркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
0Маркетинг територій як інструмент забезпечення.PDF95.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.