Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудкіна, О.-
dc.date.accessioned2017-11-02T09:03:28Z-
dc.date.available2017-11-02T09:03:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДудкіна, О. П. Регіональний маркетинг в системі управління збалансованим розвитком регіону [Електронний ресурс] / О. П. Дудкіна // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. – Вип. 18. – 2013 р. – С. 51-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23950-
dc.description.abstractВизначено сутність, організаційно-функціональні та теоретико-методологічні засади регіонального маркетингу в системі регіонального управління. Обґрунтовано необхідність формування просторової політики розвитку регіону та систематизовано спеціальні маркетингові засоби її реалізації. Ідентифіковано чинники конкурентоспроможності території, визначено маркетингові інструменти впливу на інвестиційну привабливість регіону. Акцентовано увагу на удосконаленні технологій регіонального маркетингу в системі регіонального управління.uk_UA
dc.subjectрегіональний маркетингuk_UA
dc.subjectпросторова політика розвитку регіонуuk_UA
dc.subjectрегіональне управлінняuk_UA
dc.subjectзбалансований розвиток територіїuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність територіїuk_UA
dc.subjectтехнології регіонального маркетингуuk_UA
dc.titleРегіональний маркетинг в системі управління збалансованим розвитком регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
000Регіональний маркетинг в системі управління.pdf176.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.