Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23950
Назва: Регіональний маркетинг в системі управління збалансованим розвитком регіону
Автори: Дудкіна, О.
Ключові слова: регіональний маркетинг
просторова політика розвитку регіону
регіональне управління
збалансований розвиток території
конкурентоспроможність території
технології регіонального маркетингу
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Дудкіна, О. П. Регіональний маркетинг в системі управління збалансованим розвитком регіону [Електронний ресурс] / О. П. Дудкіна // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. – Вип. 18. – 2013 р. – С. 51-60.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність, організаційно-функціональні та теоретико-методологічні засади регіонального маркетингу в системі регіонального управління. Обґрунтовано необхідність формування просторової політики розвитку регіону та систематизовано спеціальні маркетингові засоби її реалізації. Ідентифіковано чинники конкурентоспроможності території, визначено маркетингові інструменти впливу на інвестиційну привабливість регіону. Акцентовано увагу на удосконаленні технологій регіонального маркетингу в системі регіонального управління.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23950
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
000Регіональний маркетинг в системі управління.pdf176.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.