Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДудкіна, О.-
dc.date.accessioned2017-11-01T08:38:48Z-
dc.date.available2017-11-01T08:38:48Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationДудкіна, О. Маркетингові підходи в управлінні соціально-економічним розвитком регіону / О. Дудкіна // Регіональні аспекти розвитку і розміщення продуктивних сил України : зб. наук. праць каф. управління трудовими ресурсами і розміщення продуктивних сил Терноп. акад. нар. госп-ва. – 2004. – Вип. 9. – С. 115-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23930-
dc.description.abstractУ статті розглянуто маркетингові підходи в управлінні соціально-економічним розвитком регіону.uk_UA
dc.subjectдержавна регіональна політикаuk_UA
dc.subjectекономіка регіонуuk_UA
dc.subjectрівень життяuk_UA
dc.subjectякість життяuk_UA
dc.titleМаркетингові підходи в управлінні соціально-економічним розвитком регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетингові підходи в управлінні соціально- економічним.pdf185.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.