Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23813
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБугерко, Ярослава Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-10-27T08:03:22Z-
dc.date.available2017-10-27T08:03:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБугерко Я. М. Ціннісно-смисловий простір вищого навчального закладу як чинник духовного саморозвитку студентів // Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. – 2013. – № 3 (50). – С. 256–260.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23813-
dc.description.abstractУ статті презентовано ціннісно-смислову модель аксіологічного простору освітньої діяльності вищого навчального закладу, розкрито етапність духовного саморозвитку студентів в процесі паритетної освітньої взаємодії через долучення їх до соціокультурних зв’язків і відношень, освоєння соціальних норм паритетної співдіяльності, оволодіння ціннісними уявленнями та сформованість ціннісного і відповідального ставлення до власної життєдіяльності.uk_UA
dc.publisherВища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис. – 2013. – № 3 (50). – С. 256–260.uk_UA
dc.subjectціннісно-смислове самовизначення, аксіологічний простір освітньої діяльності, духовний саморозвиток, смислова рефлексіяuk_UA
dc.titleЦіннісно-смисловий простір вищого навчального закладу як чинник духовного саморозвитку студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Педаг.ВШ, Ялта, 2013 (Цінн.-смислпростір... )pdf.pdf492.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.