Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23700
Назва: Маркетинговий аудит в системі стратегічного управління підприємством
Автори: Голяш, Ірина Дмитрівна
Ключові слова: маркетинг
аудит
управління
підприємство
Дата публікації: 2008
Бібліографічний опис: Голяш І,Д. Маркетинговий аудит в системі стратегічного управління підприємством / І.Д. Голяш / Облікова політика як стратегія підприємства: наук.-практ. конф., 10 квітня 2008р.- Чортків.: ТНЕУ, 2008. - С.11-13
Короткий огляд (реферат): Формування маркетингового аудиту є одним із найскладніших завдань стратегічного управління підприємством. Необхідність його обумовлена отриманням інформації, що характеризує фінансово-господарську діяльність суб’єкта господарювання, а також складових елементів середовища, яке його оточує та координації на цій основі діяльності системи управління з метою досягнення поставлених цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23700
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези марк. ауд..pdf219.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.