Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23674
Назва: ФОРМУВАННЯ РИНКОВОГО СЕРЕДОВИЩА ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Інші назви: FORMING A MARKET ENVIRONMENT OF EDUCATIONAL SERVICES IN HIGHER EDUCATION
Автори: Гринчуцький, Валерій Іванович
Галько, Людмила Романівна
Ключові слова: освітні послуги
вища освіта
ринок освітніх послуг
якість вищої освіти
університет
менеджмент якості
Дата публікації: 2014
Видавництво: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (Poland)
Бібліографічний опис: Гринчуцький, В. Формування ринкового середовища освітніх послуг вищої школи / Валерій Гринчуцький, Людмила Галько // Jakość jako czynnik sukcesu w nowej gospodarce: monografia; pod redakcją Elżbiety Skrzypek. – Lublin, 2014. – S. 81-88.
Короткий огляд (реферат): Розділ монографії присвячений проблемам формування національного ринку освітніх послуг вищої школи в контексті прийняття нової редакції Закону України "Про вищу освіту". Розглянуто основні властивості освітніх послуг як об'єкту товарних відносин, досліджено генезис формування ринкового середовища освітніх послуг в Україні та окреслено основні проблеми, з якими стикаються учасники освітнього процесу на сучасному етапі розвитку. Запропоновано вектори забезпечення конкурентних умов функціонування інститутів вищої школи на ринку освітніх послуг та підвищення ефективності менеджменту якості освіти у вищих навчальних закладах України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23674
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monografia_Lublin.pdf2.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
monografia_spis treści.pdf739.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.