Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23663
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопович, Людмила Романівна-
dc.date.accessioned2017-10-23T15:03:53Z-
dc.date.available2017-10-23T15:03:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПопович, Л.Р. Сегментування ринку одягу: галузеві особливості та критерії відбору цільової групи споживачів / Л.Р. Попович // Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в умовах трансформації економіки: зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. [Рівне, 17-18 кв. 2008 р.] / редкол.: В.А. Гурин, Л.Ф. Кожушко, В.П. Окорський [та ін.] - Рівне: НУВГП, 2008. - С. 189-190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23663-
dc.description.abstractРозглянуто особливості сегментування ринку швейних виробів та критерії його проведення для регіонального виробника одягу, означено стратегічний сегмент ринку та проведено розрахунок його потенційної місткості, обґрунтовано ефективність реалізації стратегії фокусування для виробника.uk_UA
dc.publisherНаціональний університет водного господарства та природокористуванняuk_UA
dc.subjectсегментування ринкуuk_UA
dc.subjectшвейна галузьuk_UA
dc.subjectпотенційні клієнтиuk_UA
dc.subjectстратегія фокусуванняuk_UA
dc.titleСегментування ринку одягу: галузеві особливості та критерії відбору цільової групи споживачівuk_UA
dc.title.alternativeSegmentation of clothing market: sectoral features and criteria for selecting a target group of consumersuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НУВГП, 2008.pdf84.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.