Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23384
Назва: Глобалізація економіки, інформаційна революція у системі освіти та психічне здоров'я молоді
Інші назви: Globalization of economics, information revolution in the system of education and psychical health of young people
Автори: Бакалюк, Олег
Русенко, Ярослав
Олійник, Ніна
Bakaliuk, Oleh
Rusenko, Yaroslav
Oliynyk, Nina
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Бакалюк, О. Глобалізація економіки, інформаційна революція у системі освіти та психічне здоров'я молоді [Текст] / Олег Бакалюк, Ярослав Русенко, Ніна Олійник // Психологія і суспільство. - 2010. - № 3. - С. 140-149.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито вплив ризиків, які супроводжують процеси глобалізації економіки (стрімке зростання обсягу знань, жорстко організована кодова інформація, використання телекомунікацій у режимі on-line), інтенсифікують діяльність національних систем освіти (інформаційне перевантаження, акцент на розвиток логічно-раціональної сфери) і спричинюють негативні деформації у психічному здоров’ї дітей і молоді - виникнення синдромів вигоряння, аномії, станів тривоги, депресії, апатії, невмотивованої агресії. Частота розвитку цих синдромів і станів зростає за наявності в осіб підліткового та юнацького віку таких рис характеру, як надмірна емоційність, надвразливість, беззахисність та імпресивність, або ж таких типів акцентуації характеру, як сензитивний, епілептоїдний та істероїдний. Покращення ситуації полягає в ранній діагностиці психічних порушень у вихованців і наступників ще в дошкільних виховних закладах, у їх продовженні на рівні школи та ВНЗ, для чого потрібно істотно підвищити компетентність педагогів та освітян у питаннях розуміння ними формовиявів депресії, тривоги, прихованих порушень поведінки, психозів. Не менш важливим є і реорганізація освітньої системи за умов переходу до інформаційного суспільства в напрямку більш широкого використання можливостей право-півкульного способу пізнання та навчання з одночасним обмеженням логіко-раціональної діяльності лівої півкулі мозку тих, хто здобуває початкову, середню чи вищу освіту. This article shows the influence of risk accompanying the globalization process of economy (sharp increase of knowledge, strictly organized code information, on-line telecommunication), intensification of education (information overload, accent on the development of logically reaso-nable sphere) on the mental health of the youth – appearing of the fading syndrome, anomy, the state of anxiety, depression, apathy, motiveless aggression.. Precocious diag-nostics of mental disorders of children and teenagers while their being at pre-school establishments, schools or high educational institutions can improve the situation, but it is necessary to increase teacher’s competence in case of children’s displaying depression, anxiety, hidden disorders of behavior, mental diseases. It is important to reorganize the educational system under circumstances of developing into information society – the widest use of brain resources, especially the right hemisphere during cognition, studying, while limiting the logically reasonable activity of the left hemisphere.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23384
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2010, № 3 (41)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакалюк О..pdf386.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.