Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/23332
Назва: Психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг
Інші назви: Psychosemantic invariants of projecting of training books
Автори: Гірняк, Галина
Girnyak, Halyna
Ключові слова: вітакультурна парадигма
підручникотворення
знак
символ
слово
текст
мова
навчальна книга денотат
значення
поняття
особистісний смисл
життєвий сенс
психосемантика
культурні коди
декодування
інформація
інваріант
вербально-логічне мислення
тлумачення
інтерпретація
vitacultural paradigm
creation of textbook
sign
symbol
word
text
language
educational books denotatum
meaning
concept
personal meaning
the meaning of life
psychosemantics
cultural codes
decoding
information
invariant
verbal-logical thinking
explanation
interpretation
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гірняк, Г. Психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг [Текст] / Галина Гірняк // Психологія і суспільство. - 2010. - № 1. - С. 183-190.
Короткий огляд (реферат): У статті на теоретико-методологічному рівні дослідження аналізуються психосемантичні інваріанти проектування навчальних книг (знак і символ як факти культури, слово і текст як основні одиниці письмової мови, предметне значення (денотат, зміст знаків) як культурний засіб організації розуміння, особистісний смисл і життєвий сенс як чинники формування свідомості). Воднораз обстоюється ідея, що зазначені інваріанти можуть слугувати критеріями розмежування рівнів оволодіння студентами навчальною інформацією, а відтак і є потенційними параметрами ефективної читацької діяльності останніх. In an article on the theoretical and methodological level, the study analyzed psychosemantic invariants designing educational books (a sign and symbol of a culture of evidence, call and text as the basic unit of written language, the objective value (denotatum, the content of signs) as a means of organizing cultural understanding, personal sense and meaning of life as factors in the formation of consciousness). And also promote the idea that the above invariants can at the same time serve as criteria for distinguishing levels of student mastery of educational information, and therefore the potential parameters of the effective reading of the latter.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/23332
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2010, № 1 (39)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гірняк Г..pdf479.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.