Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22908
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorСаченко, Світлана Іванівна-
dc.date.accessioned2017-09-22T19:49:55Z-
dc.date.available2017-09-22T19:49:55Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСаченко С.І.Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах /Саченко С.І., Серединська В.М.//Галицький економічний вісник. [ред. кол. Рогатинський Р. М., : та ін.]. — Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2009. – № 1(22). – С. 91-94uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22908-
dc.description.abstractДосліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингові витратиuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectсобівартістьuk_UA
dc.subjectхлібопекарні підприємстваuk_UA
dc.titleОсобливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.