Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22908
Назва: Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Саченко, Світлана Іванівна
Ключові слова: маркетингові витрати
виробництво
собівартість
хлібопекарні підприємства
Дата публікації: 2009
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Саченко С.І.Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах /Саченко С.І., Серединська В.М.//Галицький економічний вісник. [ред. кол. Рогатинський Р. М., : та ін.]. — Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2009. – № 1(22). – С. 91-94
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22908
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.