Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22816
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоляш, Ірина Дмитрівна-
dc.date.accessioned2017-09-21T16:22:33Z-
dc.date.available2017-09-21T16:22:33Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationГоляш, І. Д. Аналіз попиту на продукцію: мікро- та макроекономічні аспекти / І. Д. Голяш // Наукові записки : зб. наук. праць викл. і асп. каф. екон. аналізу Терноп. акад. нар. госп-ва. – Тернопіль : Економічна думка, 2000. – С. 109-111.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22816-
dc.description.abstractЗапропоновано здійснення горизонтального аналізу попиту на продукцію. Визначено його напрями та розглянуто очікувані результати.uk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectекономічний аналізuk_UA
dc.subjectпродукціяuk_UA
dc.titleАналіз попиту на продукцію: мікро- та макроекономічні аспектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
аналіз попиту на продукцію.pdf88.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.