Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorСерединська, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-09-20T17:18:10Z-
dc.date.available2017-09-20T17:18:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСерединська В.М. Алгоритм експертного вибору засобів рекламної кампанії підприємства / В.М.Серединська, І.В. Серединська // Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: колективна монографія / за ред. проф. Р.В.Федоровича. – Тернопіль: Астон, 2012. –544 с. ( С.500-520).uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22758-
dc.description.abstractЗапропоновано алгоритм вибору оптимальних засобів рекламної кампанії підприємства з використанням методів економічної евристикиuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectевристикаuk_UA
dc.subjectрекламоносіїuk_UA
dc.subjectматриця крокової оцінкиuk_UA
dc.titleАлгоритм експертного вибору рекламної кампанії підприємстваuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograph_2012.pdf4.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.