Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-09-20T15:40:10Z-
dc.date.available2017-09-20T15:40:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій : монографія / Р.В. Федорович Шкільняк М.М., Загородна О.М. Серединська В.М. [та ін.]; за ред. проф. Р.В.Федоровича– Тернопіль : ФОП Шпак, 2017. – 303 с. – С.195-204uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22754-
dc.description.abstractРозглянуто метод сум в оцінці конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.publisherФОП "Шпак"uk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.titleМетод сум в аналізі конкурентоспроможності продукціїuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MONOGRAF_2017.pdf4.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.