Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22670
Назва: Роль ефективного брендингу у формуванні конкурентних переваг компаній на міжнародному ринку
Автори: Гладюк, Василь Васильович
Козин, Лариса Володимирівна
Дата публікації: 2017
Видавництво: ІФННІМ ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гладюк, Василь Васильович. Роль ефективного брендингу у формуванні конкурентних переваг компаній на міжнародному ринку [Текст] / Василь Васильович Гладюк, Лариса Володимирівна Козин // Сучасні детермінанти економічного розвитку України та світу : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [м. Івано-Франківськ, 22 трав. 2017 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, І. В. Пилипів, І. М. Білецька [та ін.] ; відп. за вип. Г. І. Ляхович. - Івано-Франківськ : ІФННІМ ТНЕУ, 2017. - С. 159-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22670
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНИ ТА СВІТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
159-161.pdf427.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.