Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22628
Назва: Критерії оцінювання сегментів ринку
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Ключові слова: ринок
сегмент
збут
рекламні можливості
Дата публікації: 28-кві-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали VІІ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів, (м.Тернопіль, 28 квітня 2017) / МОН України, ТНТУ, Тернопіль, ТНТУ, 2017. – 137 c, С. 126-127.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто критерії оцінювання сегментів ринку, яким підприємство повинно віддати перевагу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22628
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ СЕГМЕНТІВ РИНКУ.pdf95.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.