Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22613
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкавронська, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-09-19T18:05:12Z-
dc.date.available2017-09-19T18:05:12Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22613-
dc.description.abstractУ даній статті висвітлено сучасні тенденції функціонування ринку туристичних послуг в Україні та світі. Проаналізовано наявні конкурентні переваги щодо подальшого розвитку туризму в межах національних економік. Обґрунтовано доцільність створення кластерів для підтримання конкурентних переваг у галузі туризму.uk_UA
dc.publisherВісник Тернопільського національного економічного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseries5;-
dc.subjectтуристичні послуги, національна економіка, конкурентні перевагиuk_UA
dc.titleКонкурентні переваги національної економіки на світовому ринку туристичних послугuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.