Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Оксана Євгеніївна-
dc.date.accessioned2017-09-17T18:02:10Z-
dc.date.available2017-09-17T18:02:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22572-
dc.description.abstractВпродовж тривалого часу милосердя як морально етична категорія традиційно не задіювалася до понятійного апарату психологічної науки. Більше того, у радянському минулому термін «милосердя» був виключений не тільки з наукового, а й із офіційного слововживання, оскільки ідентифікувався із релігійною діяльністю та релігійною мораллю, а відтак і розглядався як «пережиток минулого», як щось недостойне радянської людини. Однак у людській свідомості та повсякденні завжди залишалося місце і для розуміння змісту цього поняття, і для прояву даної чесноти у життєствердженні особистості.uk_UA
dc.publisherПсихологічна культура вчителя в контексті викликів сучасності : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [м. Тернопіль, 5-6 квіт. 2017 р.]uk_UA
dc.subjectмилосердяuk_UA
dc.subjectморальuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ МИЛОСЕРДЯ У СТУДЕНТІВ ВНЗuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
127-129.pdf208.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.