Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалько, Людмила Романівна-
dc.date.accessioned2017-09-15T10:13:07Z-
dc.date.available2017-09-15T10:13:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГалько, Л.Р. Формування клієнтоорієнтованої цінової політики підприємства на засадах ощадливості [Електронний ресурс] / Л.Р. Галько // Інфраструктура ринку. - 2017. - Випуск 9. - С. 38-45. - Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2017/9_2017_ukr/9.pdf.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22524-
dc.description.abstractВ статті розглянуто основи ринкового ціноутворення та обґрунтовано необхідність формування комплексного підходу до розробки ефективних цінових рішень підприємства на основі врахування інтересів виробників та потреб споживачів. Доведено, що клієнтоорієнтованість цінової політики підприємства ставить додаткові вимоги щодо забезпечення споживчої цінності продукту та відповідного їй рівня ціни. Запропоновано використання принципів ощадливого виробництва як управлінської технології, здатної усунути непродуктивні втрати шляхом удосконалення усіх бізнес-процесів на основі вимог споживачів. Описано основні елементи концепції ощадливого виробництва, взаємодія яких забезпечує формування безперервного потоку створення цінності продукту за активної участі усіх працівників підприємства. Виявлено дієвість lean-технології в кризових умовах стосовно можливостей використання внутрішніх резервів для досягнення економії ресурсів при збережені належної якості та доступності власної продукції.The article deals with researching the basis of market pricing and grounding the necessity of forming an integrated approach to operate effective pricing solutions of an enterprise based on both interests of manufacturer and customer needs. It has been proved that the customer focused pricing policy of an enterprise sets additional requirements for ensuring the customer value of the product and corresponding with it price level. Using the lean production principles as management technology which eliminates wasteful losses by improving entire business processes based on customer requirements is proposed. The main elements of the lean concept which provide the forming continuous flow of creation the value product with active participation of all employees of an enterprise is described. The effectiveness of lean-technology in crisis conditions regarding the possibility of using internal reserves for achieving resource saving while maintaining proper quality and availability of their own products is discovered.uk_UA
dc.publisherПУ "Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій"uk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectспоживчі потребиuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectцінність продуктуuk_UA
dc.subjectощадливе виробництвоuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectнепродуктивні втратиuk_UA
dc.subjectвнутрішні резервиuk_UA
dc.subjectекономія ресурсівuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ ОЩАДЛИВОСТІuk_UA
dc.title.alternativeFORMING THE CUSTOMER FOCUSED PRICING POLICY OF AN ENTERPRISE ON THE PRINCIPLES OF LEAN-CONCEPTIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
цінова політика_2017.pdf236.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.