Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/22514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Наталія Геннадіївна-
dc.date.accessioned2017-09-15T08:58:53Z-
dc.date.available2017-09-15T08:58:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМельник Н. Г. Облікове забезпечення транспарентності в державному секторі: проблеми України та досвід ЄС / Н. Г. Мельник // Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. Економічні науки. - 2016. - Вип. 24(3). - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZnpPdatue_2016_24(3)__20.uk_UA
dc.identifier.issn2410-1125-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22514-
dc.descriptionLack of theoretical developments and practical approaches to the study of accounting transparency stipulated the necessity of the study of information transparency in the public sector of Ukraine. The goals of this article is a research of performance indicators and transparency at the national level, as well as summarize the experience of EU countries to improve accounting transparency in the public sector to assess the feasibility of implementing such practices in Ukraine.\ We studied indicators of transparency at the macroeconomic level which allows us to comprehensively and systematically describe the level of transparency of information in Ukraine. Summarizing this study, accounting transparency can be defined as the level of public availability of accounting information, which allows users to understand the transparent indicators of enterprises for decision making. However, currently Ukraine does not establish legal, economic and regulatory environment to enhance the accounting transparency. In order to improve transparency and disclosure of accounting information, Ukraine can choose between the mandatory or voluntary regulations. Considering the realities of national development, the best for Ukraine is to use the experience of the European Union, because the at the EU level IFRS and IPSAS implementation is allowed to improve the accounting and financial reporting transparency that had a significant impact on the overall economic situation in each EU country.uk_UA
dc.description.abstractСтворення інституту транспарентності – багаторічна тенденція, що спостерігається у розвинутих країнах світу, тому підвищення рівня прозорості у сфері управління державними фінансами є вагомою складовою подальшої розбудови України в контексті європейської та міжнародної співпраці. У статті пропонується застосування комплексного підходу до оцінки транспарентності на макроекономічному рівні та використання досвіду ЄС щодо модернізації обліку і звітності в державному секторі економіки України. Дослідження спирається на звід правил і процедур, що містять серію методів, використання яких дозволяє визначити сутність, а також дослідити показники й індикатори транспарентності та провести її оцінку на макроекономічному рівні. До таких методів відносяться: термінологічний аналіз, системний підхід, аналіз взаємозв'язку із зовнішнім середовищем, групування, порівняння та систематизація використаних даних. Результатом проведеного дослідження є визначення поняття транспарентності обліку та розробка пропозицій щодо модернізації обліку в державному секторі з врахуванням досвіду країн ЄС, що забезпечить єдині вимоги та чіткі правила розкриття інформації та високий рівень транспарентності для зовнішніх користувачів.uk_UA
dc.publisherЗбірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університетуuk_UA
dc.relation.ispartofseries24;-
dc.subjectтранспарентність, державний сектор, облікове забезпечення, стандарти обліку і звітностіuk_UA
dc.titleОблікове забезпечення транспарентності в державному секторі: проблеми України та досвід ЄСuk_UA
dc.title.alternativeACCOUNTING ENSURING OF THE TRANSPARENCY IN THE PUBLIC SECTOR: PROBLEMS OF UKRAINE AND EU EXPERIENCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZnpPdatue_2016_24(3)__20.pdf191.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.