Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22106
Назва: Consumer’s conduct in the insurance market in Eastern Europe
Автори: Klapkiv, Yuriy
Клапкив, Юрий
Клапків, Юрій Михайлович
Мелих, Оксана Юріївна
Melykh, Oksana
Ключові слова: consumer, insurance services, insurance institutions, stability, the insurance culture.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Economic and social development of Ukraine in XXI century: national vision and globalization challenges: Collection of scientific articles. – Dradt2Digital Publishing House
Бібліографічний опис: Klapkiv Y.M. Consumer’s conduct in the insurance market in Eastern Europe // Y.M. Klapkiv, O.Y. Melykh/ Economic and social development of Ukraine in XXI century: national vision and globalization challenges: Collection of scientific articles. – Dradt2Digital Publishing House, 2017. – р. 89-91.
Короткий огляд (реферат): Consumer behavior on the insurance market in each of the countries of Eastern Europe is in direct proportion with the situation on the insurance market of the country. Stability of insurance companies and solvency of these countries citizens to purchase insurance services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/22106
ISBN: 978-0-692-87589-6
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Klapkiv_Melykh Economic and social development.pdf397.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.