Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗигрій, Ольга-
dc.date.accessioned2017-07-13T12:04:01Z-
dc.date.available2017-07-13T12:04:01Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗигрій, О. Організаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвіду [Текст] / Ольга Зигрій // Журнал європейської економіки. – 2011. – Т. 10, № 2. - С. 196-202.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21880-
dc.description.abstractПодано на розгляд організаційну систему аграрного маркетингу, що відображає потенційні можливості підприємства та його вихід на світові ринки. Маркетингові дослідження пропонуються як процес систематичного здійснення збору аналізу інформації про внутрішній і зовнішній стани, необхідної для прийняття стратегічних і тактичних управлінських рішень, пов’язаних із вибором ринку, визначенням обсягу продаж, прогнозуванням і плануванням ринкової діяльності.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectМіжнародний ринокuk_UA
dc.subjectаграрний маркетингuk_UA
dc.subjectринковий механізмuk_UA
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleОрганізаційні основи розвитку аграрного маркетингу з використанням міжнародного досвідуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зигрій О..pdf172.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.