Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаячковська, Галина-
dc.date.accessioned2017-07-13T11:52:42Z-
dc.date.available2017-07-13T11:52:42Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЗаячковська, Г. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринку [Текст] / Галина Заячковська // Журнал європейської економіки. – 2011. – Т. 10, № 2. - С. 171-177.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21877-
dc.description.abstractДосліджено імідж України на світовому туристичному ринку і визначено інструменти комунікаційної політики для його покращення.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectІміджuk_UA
dc.subjectтуристичний імідж Україниuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectтуристичні виставкиuk_UA
dc.subjectPR-діяльністьuk_UA
dc.titleЗасоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу України на світовому туристичному ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заячковська Г..pdf165.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.