Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZyhrii, Olha-
dc.date.accessioned2017-07-13T08:38:21Z-
dc.date.available2017-07-13T08:38:21Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationZyhrii, О. Organizational basics of the agrarian marketing development appliang the international practice [Text] / Olha Zyhrii // Journal of european economy. - 2011. - Vol. 10, № 2. - P. 200-209.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21862-
dc.description.abstractThe common ground of the history of economics and economical ethnography (economical anthropology) is considered and one determined that diachronic connection between «primitive» economies of ancient people and modern non-market economic systems can be made as via description of consumers in context of households as by description of peasant communities.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectEconomical ethnographyuk_UA
dc.subjectdiachronic connectionuk_UA
dc.subjectcollective farmsuk_UA
dc.subjectredistribution and exchangeuk_UA
dc.titleOrganizational basics of the agrarian marketing development appliang the international practiceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№2) Червень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zyhrii O..pdf148.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.