Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21519
Назва: | Особливості суб'єктивного переживання часу учасниками модульно-розвивального навчання у вітакультурному процесі |
Автори: | Фурман, О. Є. |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Тернопіль, ТНЕУ |
Бібліографічний опис: | Фурман, О. Є. Особливості суб'єктивного переживання часу учасниками модульно-розвивального навчання у вітакультурному процесі [Текст] / О. Є. Фурман // Освітній простір ХХІ століття : реалії, новації, перспективи : матеріали наук.-практ. конф. [м. Тернопіль, 23 лют. 2017 р.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - С. 106-108. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21519 |
Розташовується у зібраннях: | ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ХХІ СТОЛІТТЯ : РЕАЛІЇ, НОВАЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
106-108.pdf | 181.66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.