Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/21284
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтефанич, Дмитро-
dc.contributor.authorОкрепкий, Ростислав-
dc.contributor.authorShtefanych, Dmytro-
dc.contributor.authorOkrepkyi, Rostislav-
dc.date.accessioned2017-06-26T08:05:44Z-
dc.date.available2017-06-26T08:05:44Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationШтефанич, Д. Теоретичні засади маркетингового аналізу конкурентів [Текст] / Дмитро Штефанич, Ростислав Окрепкий // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2010. - Вип. 1. - С. 103-110.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/21284-
dc.description.abstractПроаналізовано існуючі підходи до сутності маркетингового аналізу конкурентів фірми. Визначено завдання, які стоять перед його проведенням. Вказано джерела аналітичної інформації та окреслена послідовність маркетингового аналізу конкурентів.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectконкурентиuk_UA
dc.subjectринкові лідериuk_UA
dc.subjectконкурентоздатність товаруuk_UA
dc.subject, конкурентоспроможність фірмиuk_UA
dc.titleТеоретичні засади маркетингового аналізу конкурентівuk_UA
dc.title.alternativeThe theoretical approaches to marketing analysis of competitorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2010 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штефанич Д..pdf190.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.